06 April 2007

Hai! Borak-borak sikit

Assalamualaikum semua yang berminat tentang desa gemilang!

Memang dah lama saya tak update. Memang terlalu sibuk. Walaubagaimanapun, semua status terkini tentang desa gemilang sentiasa dibincangkan di dalam dgemilang@yahoogroups.com

Sekarang ini pembeli-pembeli desa gemilang sudah mempunyai satu AJK bertindak. Jangan segan-segan untuk menjadi ahli! Butirannya akan diceritakan minggu depan!

AJK ini bukan terdiri dari bekas-bekas pembeli yg telah ditamatkan S&P mereka oleh KOMAB. Kami terdiri dari pembeli-pembeli yg masih sah dan akan sah sentiasa, selama-lamanya.

Jadi, sekarang ini terdapat tiga saluran pembeli utk berharmoni dan mengeratkan tali-silaturrahim secara lebih kuat lagi:
1-Dengan menjadi ahli kesatuan. (Nanti saya akan terangkan butirannya. minggu depan.)
2-Dengan menjadi ahli yahoogroups.
3-Dengan memberi komen di dalam blog ini.

Rgds,
empunya blog.

2 comments:

Anonymous said...

salam.

sangat informatif blog ini. Amat membantu bagi mereka yang jauh daripada tapak pembinaan, khususnya. JazakaLlahu khair kepada en.sani selaku pengusaha gigih blog ini.

Cuma, dok terpikir sesekali, apa akan jadik pada blog ini sekiranya semua hal-hal yang bersangkutan ngan desa gemilang ni selesai kelak. ermmm....mgkin leh jadik blog rasmi persatuan penduduk pulak kot...wassalam. :)

sentiasa sokong,
tiangletrik2001@yahoo.com
abgAMAT - Rashdan

Anonymous said...

salam,
memang ada terfikir juga utk menjadikan blog ini salah satu wadah penyampaian utk kemakmuran taman DG ini selepas penyerahan kunci dan selama-lamanya.
Insya Allah.