22 February 2013

Notis Mesyuarat Agung Khas Pencalonan AJK SFAZ Bagi Sesi 2013-2016



Seperti tertera di dalam dgemilang ygroups e-mail

Assalamualaikum,

Listen!3x

Seperti yang tuan2 dan puan2 maklum, kain rentang tentang pencalonan AJK surau bagi sesi 2013-2016 telahpun dipasang di pintu masuk SFAZ. Dengan itu saya ingin memaklumkan perkara yang sama di yahoogroup ini bahawa Mesyuarat Agong Khas Pencalonan AJK SFAZ bagi sesi 2013-2016 akan diadakan seperti berikut:

Tarikh    : 3 Mac 2013 (Ahad)
Masa     : Selepas Isya’ (Jam 9.00 malam)
Tempat: Surau dan makanan disediakan (selepas mesyuarat).

Harap tuan2 dan puan2 yang telah mendaftar sebagai ahli kariah dan layak untuk hadir untuk mencalon, dicalon dan mengundi calon. Bagi yang belum mendaftar sebagai ahli kariah, borang ada di surau.

4 comments:

Unknown said...

Salam, sy berminat untuk membeli rmh di ta an desa gemilang kerana suasana di sana amat tenang dan semuanya dr kalangan org melayu yakni beragama islam. Sy cuma ingin bertnayakan mengenai status tanah di sana? adakah msh lg pertanian krn setahu sy selagi statustnh tidak bertuksr ke bgnn, loan sy x akan approve lbh2 lagi bhgn pinjaman perumahan. Satu lagi, ada pengalaman x, mana2 owner yg tlh menjual rumah diorg, adakah loan diorg approve. Tq
Cikgu baik hati

yahs lotfi said...

rumah dekat taman desa gemilang ade yang nk dijual ke???berminat nak beli..:)

Anonymous said...

rumah di taman desa gemilang sudah ada temporary cf ke?

Admin said...

Saya dah 2 kali nak beli rumah desa gemilang. Kali pertama di fasa 2. Tiada bank tak bagi pembiayaan sebab.. title x da.. n saya difahamkan status masih pertanian. Cancel.

Kali kedua.. sekarang ni.. dapat rumah fasa 1.. status dah pembangunan.. geran agen beritahu dah keluar title individu tapi belum atas nama pemilik... dan developer benarkan direct transfer.. saya dan bayar deposit 3% dan cari pembiayaan.. susah nak dapat sebab faktor x da geran individu atas nama owner.. last sekali RHB beri pembiayaan.. alhamdulillah.. saya pun engage lawyer.. bayar 1k utk buka fail.. tup tup bila lawyer hantar surat kpd pemaju utk confirmation ttg status rumah, pemaju kata guna master title dalam urusan.. so lawyer suruh saya tanya bank balik diorang bagi ke kalau master title.. saya tanya bank, banker tu terkejut n dia kata kalu master title, tambah pulak dah lebih 10 tahun memang dia tak bagi... so sekranag ni saya tgh cuba bank lain yg beri pembiayaan utk master title.. kalau tak dapat saya akan amik balik deposit tu dan cari rumah lain..