27 April 2005

Progress 16 April 2005 - Tunda

Kalau boleh aku nak check progress Projek ni sebulan sekali. Tapi, tak de geng la nak panjat 400 tapak kaki. O yes..aku kira masa turun dari tapak projek tu! Sesapa pembeli yg rajin nak panjat dgn aku utk melihat tapak projek tu, please tinggalkan pesanan dalam ruangan komen kat bawah. Kalau naik ramai-ramai, at least, boleh borak dan rasa lebih selamat

Anyway, developer kata dah tak boleh panjat. Nanti kena saman. Masa aku pegi jumpa Encik Zul, pada 16 March 2005 (Sabtu), dia kata tak di benarkan naik dah sebab bahaya. Apa-apa, sendiri tanggung. Dia kata lagi, mungkin lepas dua bulan baru boleh bagi naik. Betul jugak tu sebab aku tengok last sekali (progress 12 Feb 2005), diaorang tengah buat kerja tanah betul betul tepi jalan naik tu. Kalau silap hari bulan, boleh tertimbus kita kat jalan naik ke site tu.

So, aku decide untuk 'blog'/ cerita pasal construction sehingga akhir bulan May 2005 nanti. Lepas tu, aku nak pergi balik check progress kat site.

Antara benda-benda pasal construction yg aku dah ada bahan ialah Foundation rumah, structure dan 'soil'. Tapi, aku bukannya expert. So, ini hanyalah sebagai general knowledge shj ok! Chow!

No comments: