03 May 2005

Gambar Jalan Naik 30 Apr 2005

Gambar Jalan Naik ke 'site' 30 April 2005

Aku naik sorang2 lagi sebab tak de pembeli lain yg free nak naik ke site. Yup! Satu lagi, aku kata aku akan naik pula akhir bulan May. Sorry, aku tak boleh tunggu.

Jalan naik dah lebar sikit.

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
A B C D

Gambar A menunjukkan 1/3 jln naik. Tepinya dilebarkan sikit. (Ada sebuah kereta Waja sedang turun.). Remember! On your own risk!.

Gambar B menunjukkan selekoh pertama dan kedua. Dari sini, jalan dah dilebarkan dua kali ganda.

Gambar C ialah gambar ke atas dari selekoh kedua.

Gambar D ialah gambar di penghujung jln kat atas. Gambar bumbung merah tu ialah Blok G punya. Jalan memang lawa dan rata. Kereta2 yg power macam Waja boleh dipandu naik dgn senang. Tapi, bahaya sebab kerja sedang rancak berjalan. Contohnya, pada gambar D, bila pusing ke belakang 180 darjah dan mengadap macam gambar E, ada sebuah lori hantu dan sebuah jengkaut sedang bekerja (seperti gambar dibawah). Pada pendapat aku, jalan sedang dilebarkan 2 kali ganda. Sebenarnya ada banyak lagi lori-lori hantu lain (tak masuk gambar). Tebing bukit di sebelah kanan tu ialah tebing bukit utk Tangki air. (kalau tak salah aku la).

Image hosted by Photobucket.com

E

No comments: